tiistai 15. lokakuuta 2013

Messuilua

Lupailinkin aiemmin juttua I Love Me-messuista Helsingissä. 
Nehän olivat nyt viime viikonloppuna ja itse olin siellä lauantaina. 
Kuvituksena olkoot mun messukynnet :) 
Olin niin tohkeissani, etten muistanut kuvailla messuilla :O


Kynsille pääsi Sokokselta ostamani Opin ...eurso euro. 

Lähettiin ajamaan Helsinkiin jo 07:00. Hain ensin veljeni ja sitte haimme siskoni. 
Veli oli vaan kuskina ja vietti aikaansa sitten mun ystävän asunnossa, kun messuilu ei kuulemma kiinnostanut :) 

Ajoimme siis Espooseen ja lähdimme sieltä junalla messukeskukseen. 
Juna oli aikas täynnä :D 


Oltiin messuilla ehkä 11 aikaan ja väkeä oli ihan sairaan paljon :O
Kierreltiin ja cesarshopin kojulle tehtiin pysähdys. 
Sieltä tarttui mukaan yksi Ruby Wing lakka ja yks normi CC. 


Mereneidin kojulla kävin hakemassa muutaman 240/240 grid viilan ja camogeelin. Eipä tarvinnu tilata sitä :D

Cleanseria tarttui mukaan jostain puljusta. Iso pullo 8€. Ei paha :) 


Mun messuostokset yllä :) 
Mosaicin stardustit oli pakko hakea ja siveltimet sinne koristelukurssille :) 


Stardustit ❤❤


En ollu tyytyväinen tohon ryby wing-lakkaan :/ raidottu ihan sikana. 


Käytiin shoppaamassa myös Kampissa. 
Siellä näin eekun :) laitan linkkiä koneella :) erkku anto mulle näin ihanan yllärin :) 
Tyttö jo kävi omimassa hello kitty sormuksen itelleen :D 
Kiitti eekku ja oli ihana nähdä ❤

Lisää juttua mun nysistä ja vielä yks postaus geelikynsillä. 
Vähän laahaan jäljessä, mut no can do.

Mä lähen työhaastatteluun, heido 😊








2 kommenttia:

Kommentointi sallittavaa niin hyvässä kuin pahassa :) Kiitos :)