maanantai 14. lokakuuta 2013

Loput kynnet uunista ulos part 2

Joo, eli mitä tossa äsken vilkuilin kuvia puhelimesta, niin jaan kuvat vielä kahteen postaukseen ja sitte mulla onki luonnoksissa odottamassa juttua messuista ja siitä mitä mun kynsiparoille nyt kuuluu. 


Sain vihdoinkin sen mun himotukseni kohteen eli chinan haunting lakan. Ihana. En luovu ikinä. Ikinä... 


Gina tricotin milkshake. Päätyy kirppiskasaan. Nää on kivoja, mutta kuuluvat samaan kategoriaan ChG:n it's a trap-eze
En osaa koristella näitä lakkoja.


Kaverille kokeiltu uutta 3 in 1 kestolakkausta. 
Kynsiä ei siis käsitelty ennen lakkaa millään tavoin ja kynsiäkään ei viilattu paremmin muotoonsa. 
Geelilakkaus kuoriutui muistaakseni jo parissa päivässä kynsiltä.


Essien snap happy lojui alelaarissa, josta sen nappasin mukaani hetken mielijohteesta. Punainen lakka. Huomasin omistavani aika monta essien punaista lakkaa, joten joku päätynee kirpparille. 


Olikohan tää nyt essencen free hugs -lakka? 
Läpikuultava vaaleanpunainen, jota on kolme kerrosta. 
Nimettömiin laitoin yksitellen noi glitterit. 
Kummasta te muuten luopuisitte ennemmin? ChG gossip over gimlet vai wettiksen fergie lakasta? Ne on meinaa dupet :D


Nämä ei ihan ollu mieleiset. Toi koristelu jotenki tökki näissä. 
Ai niin, mun Bundle Monsterin holiday laatat tuli, samoin Moyoun laatta :) Mii häppy :D

Palaillaan, asiakkaita tulossa :)





2 kommenttia:

  1. Mun mielestä noi viimeiset lakkaukset on ihan huiput :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä noissa taas joku tökkii ja pahasti, mutta hyvä jos joku tykkää :)

      Poista

Kommentointi sallittavaa niin hyvässä kuin pahassa :) Kiitos :)