maanantai 7. lokakuuta 2013

Kaikki kynnet uunista ulos tai ainakin melkein :D

Heippa, toivottavasti teillä on yhtä hyvä päivä kun mulla :) 
Mikään ei oo hajonnu, lapset ei oo tapellu ja mun aamun asiakkaalla ei ollu yhtään ilmaantumaa 4 viikon jälkeen :D Jess!!


Queen B uusimmasta China Glazen kokoelmasta. 
Päätin säästää rahat ihan kunnon kannettavaan. Ei toi tabletti oo mun juttu, siinä on jotain mitä en hiffaa :/


Syksykynnet asiakkaalle :) 
Mulla on niin paljon julkasemattomia kuvia, että lätkin ne tähän ja siitä päästäänkin sopivasti mun kysymykseen.
Jos bloggaatte tabletilla, minne lataatte kuvat? Mulla ne on kännyssä tällä hetkellä ja en saa niitä tabletille. 


Sain lahjaksi tämän lakan ja tämähän on ihan passeli lakka syksyksi :) 
Wet n wild cast a spell.


Tän Barry M lakan bongasin kirppikselyä ja oli niin herkun värinen, että pakko oli ostaa. Kuinkahan monta eri pinkkiä nainen tarvitsee?? 


Mun ostokset Porista. 
Ginaan oli tullu uutuuksia ja pakko oli napata toi milkshake ja tuo sydänlakka :)
H&M:ltä oli pakko,siis ihan pakko ostaa toi lakka ihan vaan noiden tikkuglittereifen takia :D


Cesarshopin paketista kotiutui evolution, poetic hues ja bat my eyes. Muutama niitti lähti mukaan ja. 


Löysin vielä yhen ale-essien kaupadta ja tässä kynsillä on snapp happy. 

Kuvia jäi vielä sen verran, että julkasen loput keskiviikkoon mennessä. Meinasin sanoa huomenna, mutta huomenna on asiakkaita koko päivän ;) 

Arvonta käynnistyy ensiviikolla, koska menen lauantaina Helsinkiin I love me-messuille. 
Onko muita bloggaajia menossa sinne?







7 kommenttia:

  1. Kivoja lakkauksia ja kynsiä.Toivottavasti nähdään lauantaina =)

    VastaaPoista
  2. Niin ja ei ole ollut hyvä päivä nyt se keskisormen kynsi joka ollut halki piti leikata ku tökkäsin pöydän kulmaan.Nyt mennään muotopuolena kunnes kasvaa

    VastaaPoista
  3. Kivoja lakkoja ja tosi ihana sävynen tuo essie:) niin kun minä postaan tabletilla(kuvat otan yleensä järkkärillä välillä kännykällä) käytän muistikorttia,jonne tallennan sitten kuvat. Ja sitten vaan laitan sen muistikortin tablettiin ja sitne löytyy galleriasta. Toivottavasti oli apua:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hm.. Ei tullu mieleenkään, täytyy kokeilla tän muistikorttia tablettiin :)

      Poista
  4. Tai sitten jonnekin pilvelle ne kuvat? Dropbox ym.ym.?
    Lauran kynnet oli iiiiiiiihanat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy koittaa keksiä joku keino. Tai täräyttää ja ostaa se kannettava :)
      Lauran kynnet ois saanu olla mustemmat :D

      Poista

Kommentointi sallittavaa niin hyvässä kuin pahassa :) Kiitos :)