lauantai 23. marraskuuta 2013

Arvonta

UJee :)
Olis arvonnan aika. 
Blogi täytti 3-vuotta 22.10. Olen itsekkin ihmeissäni, että blogi on vielä elossa ja sillä on jopa lukijoita :) 
Kiitos kaikille, jotka ovat jaksaneet seurata ja kommentoida :) 
Ai lav juuu ❤

Arvonta on ajalla 23.11-20.12.2013

Palkinto on mun itse hankkimani ja siksi pieni, mutta sitä rakkaampi ❤


^ palkinto kokonaisuudessaan. 
-essien snap happy
-maybellinen chalk dust
-opi mod about you
-essie naughty nautical
-tarroja ja water decaleita
-erilaisia hileitä

Ja sama vanha homma säännöissä.

• Vanhoilla lukijoilla automaattisesti yksi arpa
• Kommentoi tähän postaukseen oletko vanha/uusi lukija, nimi jolla luet, säpö osoite. 1 arpa
• Kerro muille arvonnasta, laita linkki. 1arpa
• Kerro joku asia minusta, jonka olet oppinut blogiani lukiessa. 1 arpa 


Älä pelästy jos kommenttisi ei näy heti. Tarkastan joka kommentin ja jos jotain puuttuu, laitan sähköpostiin ilmon. 

Onnea arvontaan :)

31 kommenttia:

  1. Vanha lukija OonaV / ooonavv@gmail.com

    Mainos:

    http://oonav.blogspot.fi/p/arvontamainoksia.html

    Mitä olen oppinut, hmm. No ainakin sen että tykkäät leipoa :)

    VastaaPoista
  2. Vanha lukija nim. suvinen

    mielenmaisemia@hotmail.fi

    VastaaPoista
  3. Vanha lukija nimimerkillä Masa, nailaddictp@gmail.com
    mainostus: http://nailaddictp.blogspot.fi/p/arvonnat.html

    elii 3 arpaa? :)

    VastaaPoista
  4. Osallistun arvontaan vanhana lukijanasi, nimellä leben siis stalkkailen. =)
    Blogistasi olen oppinut että pidät glittereistä, täällä myös toinen harakka. Bling Bling! :D

    Jos onnetar suosiii niiin meikki_monsteri@luukku piste com tavoittaa.. :)







    VastaaPoista
  5. Olen vanha lukija nimellä Ine ja meilini on ine_91@msn.com. Eli kaksi arpaa (:

    VastaaPoista
  6. oi ihana arvonta! :) vanhana lukijana mukana.
    Nimim. 3nn sähköposti enni94@hotmail.com

    VastaaPoista
  7. Mukana ollaan vanhana lukijana nimellä fani :)

    Fanny-91@windowslive.com

    2 arpaako?

    VastaaPoista
  8. Ekana Paljon onnea 3-vuotiaalle blogille, se on jo aika saavutus! Oi mitä palkintoja, oon kuolannut tota essien snap happy-lakkaa joskus aikasemminkin mutta en sitten raaskinut ostaa.. täytyy ehdottomasti lähteä arvontaan! :)

    Elikkäs oon siis vanha lukija nimellä jenny männistö
    sposti jenny.mannisto@gmail.com
    Sitten mitä oon oppinut susta niin oot kynsiin hurahtanut niinkun mäkin ja sun blogissas on aina välillä vilahdellut ripsienpidennyksistä juttua, mukavalta vaikutat! :)

    VastaaPoista
  9. Vanha lukija eekku80
    sähköposti eekku80@netti.fi
    Sulla on aina tablen kanssa ongelmia ja teet upeita kynsiä ja leivontajuttuja

    3 arpaa

    VastaaPoista
  10. Vanha lukija, Ruusuiset Kynnet ja heidi.har@pp.inet.fi Olen oppinut blogistasi, että olet hyvä myös "maskeeraamaan" eli viittaan halloween kynsiisi (;

    VastaaPoista
  11. Olen vanha lukija. Seuraan nimellä Yue ja s-posti on hanna-soini(ät)hotmail.com.
    Sellainen asia tulee mieleen, että sinulla on lapsukaisia. :)

    Ja ihania lakkoja oot valinnut mukaan arvontaan, varsinkin Opi ja Maybelline. *-*

    Niin mulle jäi vähän epäselväksi, että pitääkö arvontaa mainostaa, että voi osallistua, vai saako siitä vain ekstra-arvan?

    VastaaPoista
  12. Olen vanha lukija ja luen nimellä Nail Netta
    s-posti: netta.kaarakainen@hotmail.com
    Mainostin sitä blogissani:
    http://beautiandnails.blogspot.fi/2013/11/kynsien-viemaa-arvonta.html

    Elii...3 arpaa

    VastaaPoista
  13. Onnea 3 vuotialle!!
    Itellä menossa vasta reilu puoli vuotta blogin parissa.

    Oon vanha lukija nimeltä Nannu ja säpö: dioriinablogi@gmail.com

    linkki postaukseen: http://dioriina.blogspot.fi/2013/11/muiden-blogien-arvontoja.html

    VastaaPoista
  14. Vanha lukija nimimerkillä rose86
    kynsinauhatanssi@suomi24.fi

    VastaaPoista
  15. Olen uusi lukija ja luen nimellä Jansku :) jansku_@hotmail.com

    VastaaPoista
  16. nimimerkki tzup. bloggerin kautta oon uusi lukija mutta bloglovinin kautta seurannut jo pidempään :) tzupnails@gmail.com

    VastaaPoista
  17. Ooh. Iihana palkinto! Olen vanha lukija petta ja mukana arvonnassa 2lla arvalla. Petrakristina.arteli@gmail.com

    VastaaPoista
  18. Vanha lukija nimellä Maria ilmottautuu arvontaan! (: Olen oppinut ainakin sen, että asut ilmeisesti lähellä pic n payta, josta olen kateellinen, meillä ei o mittää tuommosia lähimaillakaan! :D nanzucka(a)gmail.com

    VastaaPoista
  19. Vanha lukija nimellä Henskumari, sähkäri: hennaojala@luukku.com :)

    VastaaPoista
  20. Vanhana lukijana yksi arpa, luen nimellä Miracle ja meilini on mira.engman (@) gmail.com Mainos löytyy täältä: http://miraclesnails.blogspot.fi/p/arvonnat.html
    Ja mitä olen oppinut, hmm, muistaakseni bloggaat kännykällä? Joku syy oli pikkuisiin kuviin kun niitä ei saa klikattua isoksi. :D

    VastaaPoista
  21. Bloglovin'n ja ja Google-raadin kautta vanha lukija, Googlessa Kahlaaja ja Bloglovin'ssa Petra :) (yllätys? :D ) @: petra.j.tuominen(a)gmail.com

    Mä nyt en tiedä, että oonko sen oppinut tai en täällä, mutta olet kyllä oikea touhu-Tiina! Leipomista, ripsiä, töitä, lapsia, koulutusta.. Huhhuh.

    Tuleeko tuosta nyt sitten 3 arpaa?

    VastaaPoista
  22. Osallistun arvontaan uutena lukijana nimellä jansku.
    Mainostin arvontaa täällä: http://laatikollinenlakkaa.blogspot.fi/p/giveaways.html

    jansku410(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  23. Olen vanha lukija nimellä Ilokseni. Kahdella mukana siis?
    ilokseni@gmail.com

    VastaaPoista
  24. Uusi lukija nimellä Millanen yhdellä arvalla mukaan :)
    millanen2@gmail.com

    VastaaPoista
  25. Onnea vain :)
    Olen vanha lukija nimellä Marja.
    Mainoksen laitoin http://lakkaaddikti.blogspot.fi/2013/11/kynsien-viemaa-arvonta.html
    marja.ainasoja@luukku.com

    VastaaPoista
  26. Uusi lukija :)
    milja.annukka123@gmail.com

    VastaaPoista
  27. Olen vanha lukija, GFC SuperHotFemale, s-posti sari piste susanna at hotmail piste com.
    Sulla on ilmeisesti (ainakin) 2 lasta, tyttö ja poika? :)

    VastaaPoista
  28. Mukana kahdella arvalla mahtavassa arvonnassa uutena lukijana (olen lukenut aiemminkin mutta en ole ollut lukija-listalla). Palkinto on ihana; varsinkin Essie-lakkoja olisi kiva päästä kokeilemaan. Blogiasi lukiessa olen huomannut että olet taitava ja rohkea lakkailija, ja saanut itse inspiraation mm. marmorointi-lakkauksen tekoon.
    -Shiva-
    suddenconnection(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  29. Olen uusi lukija
    rouskk@gmail.com (nimim. Roosa Virrankari)
    Tykkään paljon leimailusta, paljon en ole vielä kerenny oppimaan ku vasta rupesin lukemaan :)

    VastaaPoista
  30. Olen uusi lukija, luen nimellä suvi-tuulia kukko ja s.posti on suvi.kukko@hotmail.com Linkin laitan tämän päivän puolella blogini postaukseen. Sen pääset tarkistamaan osoitteesta http://summerwindddd.blogspot.fi/ kunhan saan postauksen valmiiksi! :) En ole ehtinyt vielä blogiisi hirmuisesti tutustumaan, uusi lukija kun olen, mutta ainakin sen olen oppinut, että intohimo tähän kynsi juttuun sulla on iso ja lakkoja hirmuinen määrä! :)

    VastaaPoista
  31. Olen nyt uusi lukija "julkisesti", mutta usein käynyt katselemassa vinkkejä kynsiin :) mutta en ole oppinut varmaan sinusta muuta kuin että osaat tehdä kauniita kynsiä, ja myös sellaisia että minäkin laiskamato saan innostuksen ja jopa onnistun! Luen nimellä immee ja yhden arvan varmaan saan :)

    immeee@luukku.com

    VastaaPoista

Kommentointi sallittavaa niin hyvässä kuin pahassa :) Kiitos :)