sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Kimppaa

Fani tuolla Facebookin puolella huuteli aikaa sitten kimppatilaukseen lähtijöitä.
Minähän sitten heti kommaamaan, että minä, minä, minä :D

Tehtiin tilaus beautycosmeticsille ja paketti on tullutkin aikaa sitten ja uudet tilaukset ovat tulonpäällä :D 


Näin iso paketti :) 
Mä en oikeen ole innostunu ( lue osaa ) tekemään ulkomaille ite tilauksia, paitsi ebay :) Onneksi on ihania ihmisiä, jotk jaksavat ruveta hoitamaan kimppatilauksia :) 


Fani oli pakannu hyvin. Aina välillä saapuu joku paketti, jolla on ollu moukan tuuri postin käsittelyssä :) 
Tässä paketissa kaikki olivat ehjiä :) 


Tässä mun saalis :) 
Arvaa haluanko näitä kynsille, mutta ne mun nysät :< 


Tässä on aika monta karvalakkaa :) 
Kuinka moneen iskee karvalakat?

Ja iso kiitos Fanille :) 

• laitan linkit Fanin blogiin kun koneelle pääsen :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi sallittavaa niin hyvässä kuin pahassa :) Kiitos :)