lauantai 5. lokakuuta 2013

Pinkki nauha-kynnet

  

Kokeilen taas ladata kuvat bloggeriin eritavalla. 
Alkaamennä hermot tän samsungin tabletin kanssa. 
Ei kukaan halua vaihtaa ipadiin... tietääkö kukaan miten saan mun iphonesta kuvat ladattua tähän samsungin tablettiin.
Tämä kun ei anna käyttää muita merkkejä kuin pisteet ja kysymysmerkki saati islt merkit on poissa laskuista. 
Arvatkaa kiehunko täällä...  laittasin tähän ison kasan kirosanoja merkkaavia symboleita, mutta nehän ei toimi..




 
 joka tapauksessa, tässä olis mun eiliset kynnet. alla china glazen gossip over gimlets, joka on muuten täysi dupe seppälässä olleille tai vielä oleville fergie-lakalle. 
nimeä en tähän hätään muista,  enkä kiukuspäissäni mene lähellekkään mun helmeriä. mun tuurilla jotain hajoaisi.
Päälle leimasin konadin pinkillä roosa nauhat. mun kädentaidot ei varmastikkaan riitä tällä hetkellä edes tähän...



 
 on mulla sentään jotain hyvääkin, meinaan tän kuun lopussa käynnistetäänn blogin synttäriarvontaa ja arvontapalkinnoksi olen saanu ostettua mielestäni hyvät palkinnot ...


2 kommenttia:

Kommentointi sallittavaa niin hyvässä kuin pahassa :) Kiitos :)