tiistai 30. heinäkuuta 2013

Golden rose Holiday

Argh, pakko purnata näin alkuun.. 
Kävi kyllä todella kumma tapaus mun lakkojen myynnissä, onneks olin pakannu jo yli puolet pakettiin.. Ärsyttää nyt purkaa niitä :/ 
Tästä lähin tuolla blogikirppiksen puolella en edes pakkaa ennenkuin maksu näkyy. 
Ja postituspäivä on perjantai. Sillon meidän perheellä on asiaa kaupunkiin. Yhden paketin takia en lähe ajamaan postiin.
Piste.

Sitten asiaan :) 
Sain siis kaverilta lahjaksi GR:n Holiday kokoelmasta lakkoja ja tässä niitä olis :) 


Nämä lakat ovat oikeasti ihania. 
Niin kuivumistahdillaan ja peittävyydellään. 
Yksi kerros riittää.


Ja hyvin leimaavat myös Pueenin laatat :) 


Tämä lakka on ehkä mun lempparein. 
Olis ehkä vaatinu toisen kerroksen kun kuvia kattoo, mutta en tahdo muistaa onko nää kuvaushetkellä ollu mulla jo töissä, jolloin kulumaa olis.. 


Tämä on ehdoton rusketuksen kaveri :)


Olin laiska ja kaivoin dotting toolin esiin ja lopputulos on vähintääkin... Outo... 
Ei ainakaan symmetrinen ja siisti kuten olisin halunnut :)


Onko muilla näitä? 

4 kommenttia:

  1. Ihania lakkauksia.Mulla ei viel ku jotenki epäilen tuota pintaa etten tykkää,mut ehkä hairahdan jossain vaiheessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tää pinta oo mitenkää häiritsevä :) oikeastaan aika kiva :)

      Poista
  2. Ihania lakkauksia - pitääpä itsekin kokeilla joskus tekstuurien päälle leimailua, jos sais onnistumaan yhtä hyvin kuin sulla!

    VastaaPoista
  3. Näiden päälle leimailu on mun mielestä helpompaa kuin normilakan päälle :D

    VastaaPoista

Kommentointi sallittavaa niin hyvässä kuin pahassa :) Kiitos :)