perjantai 26. heinäkuuta 2013

Kynsiä, kynsiä ja lisää kynsiä :D

Apua, tänään on perjantai ja muuten viimeinen mahdollisuus osallistua arvontaan. Kiireiden vuoksi, yritän ehtiä arpomaan voittajan viikonlopun aikana :) 
Täksi päiväksi kun olisi kolmet ripset :) 


Nämä sain synttärilahjaksi :) 


Fanilta ostamani kynsikiekko pääsi heti hommiin :) ja tämä kuvahan ei tee näille oikeutta lainkaan. Näissä on ihanaa shimmeriä osassa ja osa on muuten vain niin ihanan värisiä.


Tähän lakkaan ehkä ihastuin eniten. 
Todella räväkkä sininen luonnossa ja kynsillä 2 kerrosta. Kuivumisaikakin on mun mielestä nopeampi kuin esim. China glazen textuurilakoissa. 


Näihin kynsiin en edes tehnyt koristeluita. 
Ihanat ❤ 


Toki Pueenin laattojakin piti kokeilla. 
Sisko tilas ne mulle Amazonista. 
Mä olen ehkä ennemmin ebay ihminen, mutta Amazonissa olis kul kaikkee ihanaa.. 



Ihana pöllö ❤ mun sisko on kauhee pöllöfani :) 
Kuinka monella näitä golden rosen holiday lakkoja on? 
Kuinka monta kokoelmassa mahtaa olla?
Enemmän kuin nää 6? 
Huomaa, etten ole pahemmin koneelle kerennyt. Vielä huomenna pitäs jaksaa nousta kolmeksi töihin ja sit 11 yks ripsienlaitto ja sit mää nostan koivet ylös. 
Auringonkin olen tilannu valmiiksi 😀

2 kommenttia:

Kommentointi sallittavaa niin hyvässä kuin pahassa :) Kiitos :)