maanantai 22. heinäkuuta 2013

Aika loppuu kesken

Ei vuorokaudessa ole riittävästi tunteja. 
Ainakaan nyt. 
Miten ihmeessä olen saanut itseni näin kiireiseksi ja stressaantuneeksi? 
Helppoa :) 
Menet ensin kolmatta viikkoa töihin yö kolmeksi. Kävelet sellaset 5 tuntia ja käsittelet vahvoja pesuaineita ilman hanskoja tietty :D 


Sen lisäksi sormesi jäävät joka paikkaan väliin tai tarvitset voimaa ja naps.. 
Kyntesi ottavat osumaa :D 
Tänään aamulla tilanne tämä. 
Koneen omatoiminen letkun korjaus johti lukuisiin kirosanoihin. Onneks olin yksin :))

Töiden jälkeen kotona odottavat ihanat ja rauhalliset lapsoset. In your dreams :D
Äiti kun haluis hiukan nostaa jalkoja ylös ni ei tasan onnistu.. 


Teen ruuan ja yleensä tässä vaiheessa olen jo verrattavissa zombiin. 
Sen jälkeen muksut meikän sänkyyn ja mä pääsen kuorsaa hetkeks. 
Sitte pitääki jo tehä taas ruokaa ja siivota. 
Illat on yleensä tai ainakin tällä viikolla täynnä asiakkaita. 


Täksi viikoksi olen luvannut tehdä 8 ripset ja yhden kynsihuollon. 
Että silleen.. 
Eipä tarvi ihmetellä miksei niitä kynsiä tuu joka päivä :D 
Ei vaan jaksa :)


Haluaisttiko myös juttua ripsistä? 


^ omien kynsien geelaus :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi sallittavaa niin hyvässä kuin pahassa :) Kiitos :)