sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Valkoisen kirous

Ihan kamalaa! Miksei voi olla kunnollista valkoista lakkaa??
Heitin jo Wild&Mildin valkoisen pihalle kun näyttää kynnellä enemmän cracklelakalta kuin nätiltä valkoiselta. China glazen snow on ihan kuraa, raidottuu varmaan viidennellä kerroksella, ( auttaskohan ohennin?!?) ja MNY:n valkoinen oli kuivunut pulloon.. Mutta ei auta, valkoista on saatava ja sillä sipuli!

Kaveri toi Myllystä mulle toisenkin Lorealin topperin ja pitihän sitä kokeilla.
Mulla oli ihan selkeä visio tästä lakkauksesta, mutta eihän se ikinä mee niinku strömsössä :D


Tässä kuvassa näyttää ihan ok valkoselta, mutta klumppuja on enemmän kuin laki sallii ja pikkurillistä sen näkeekin :(


 Ja tässäpä tuo kultanen lakka, jonka sain :) Oliko niitä muita kuin tämä ja confettis?

Pitihän sitä kultaa eka testata Lumenen ikivanhan lakan päällä, ettei valkosesta lakkauksesta tuu ihan susi :D Eipä tämä kokeilu silti pelastanut mitään :D


2 kommenttia:

  1. Mulla on nyt W7 valkoinen ja siihen oon ihan tyytyväinen! Hauska muuten, kun kysyit Confettiksesta, just julkasin postauksen siitä :D Ja tota toista mulla ei olekaan. Hyvin kyllä sopii valkoisen kanssa!

    VastaaPoista

Kommentointi sallittavaa niin hyvässä kuin pahassa :) Kiitos :)