sunnuntai 26. toukokuuta 2013

ABC-haaste, M-kirjain

Ja se M-kirjain on niinkuin W7 Mosaic.

Kynsillä kaksi kerrosta. Eka kerros kannattaa lakata aika ohuelti ja toiseen vasta kalastella kunnolla noita glittereitä. Kolmas kerroskaan ei olis pahitteeksi ollut, mutta tykkäsin.
Laitoin alle folioliimaa ja poistokin oli onneksi helppoa :)



Mä en osaa jotenkin koristella tälläsiä lakkoja. Onko teistä helppoa keksiä tämmösille lakoille koriteluita? Toinen on saman sarjan salt n pepper ja ChG:n it´s a trap-eze..


5 kommenttia:

  1. Toi on kyllä kiva lakka, nyt harmittaa kun jäi ostamatta Tuurista :P Ja mun mielestä tuollaiset lakat ei tarvitse mitään koristeita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas odotan et pääsis tuurissa käymään :) meiltä on vaan 400km sinne :( tarttis hommata joku diileri sieltä päin :)
      Mä en osaa kyllä koristella näitä lakkoja.. Jolly jewelsitkin on hankalia :)

      Poista
  2. hieno lakka sain ite miitin kautta mutta mulla toi värjäs hieman kynnet siniseksi vaik oli aluslakka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höh :( mulla ei oo värjäytyny, mutta johtusko sitte kun laitan näitten alle folioliimaa? On helpompi poistaa .)

      Poista

Kommentointi sallittavaa niin hyvässä kuin pahassa :) Kiitos :)