torstai 30. toukokuuta 2013

Pinkki liukuvärjäys

Kiirettä pukkaa, joten koneelle en pääse. Kynsiä on kumminkin monet julkasematta ja tuntuu, etten pysy enää perässä :) 
Joten skriivataan sitte kännyllä pieni postauksen tynkä ja pienennetään julkasemattomien listaa edes yksillä kynsillä :) 

Tuolla aiemmin hehkutin, kuinka odotan aurinkoa ja rusketusta. 
Ja pah, sanon minä! Oltiin sunnuntaina kirppiksellä myyjinä kaverin kanssa ja mä paloin?!? Eilen olin kaverilla ja istuskeltiin terassilla pari tuntia ja nyt mua ei erota paloautosta :/
Olen kirkuvan punainen.. Minä, joka en ikinä pala :( 
Mikä ihme mahtaa olla nyt vikana?? 

Mutta ne kynnet :) 
En muista enää kaikkia käytettyjä lakkoja, joku hämärä muistikuva olis, että alla olis ChG:n snow ja päälle töpötelty Color clubin MOdern pink ja olisko toinen ollu kanssa joku CC:n haalea pinkki... 
Olin näillä aika kauan, koska nää onnistu musta taas hyvin :)
Näihin leimasin jälkeenpäin Cheekyn laatoista kuvan postin tuomalla ChG:n strawberry fieldsillä. Eehanat :D




2 kommenttia:

  1. Olitko se sie joka halus varata blogistani ne suloset cupcake korvikset ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miepä hyvinkin :) unohin laittaa sähkärin :)) kuumuus sumentanu aivot :D

      Poista

Kommentointi sallittavaa niin hyvässä kuin pahassa :) Kiitos :)