maanantai 20. toukokuuta 2013

Liukuvärjäystä ja glitteriä

Huomenta :)
Mä en enää käsitä bloggerin sekoilua, menee jo yli hilseen :D 
Eilen julkasin yhen postauksen ja blogger heitti sen maanantaille. En sitte kerenny koneelle sitä korjaamaan, joten luuhatkoon sitte maanantaissa. 
Mulla on taas muutamat kuvat rästissä ja nyt esittelenkin taas liukuvärjäystä :) 
Oon jotenki nyt yhtäkkiä liukuvärjänny ja vesimarmoroinu paljon lyhyen ajan sisällä :D What's wrong with me??? :O



Toivottavasti nää kuvat ei mee ihan mössöksi, kun päivitin iphonesta tän blogger appsin ja viimeks ne oli ihan pikselimössöä :/ 

Lakkoina mulla oli China glazen aquadelic ja kinetic candy.


Mielestäni onnistuin liukuvärjäyksessä, vaikka viimekertanen oli kauniimpi, en keksinyt koristeluita. 
Kamalaa :D
Päätin sitte lätkiä Seppälän kissatarroja ja ou nou... 
Ne kuplittu, ihan kuten Facebookissa oli puhe. Jääköön julkaisematta :) 


Sen sijaan mulle on tulossa pöytäimuri, jonka huusin Facebookin ryhmästä ja nämä hileet/glitterit tilasin ihan netistä. 
Päätin alkaa kasaamaan arvontapalkintoa ja näistä menee osa siihen :) 


Ajankohdasta en vielä tiedä, mutta kesäkuun aikana olis tarkotus saada paketti kasaan :) 

Ai niin, olen kuvannu myös blogin ekan tuton :) 
Geelien teostakin oon napsinu kuvia ja joskus julkasen nekin :) 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi sallittavaa niin hyvässä kuin pahassa :) Kiitos :)