lauantai 2. helmikuuta 2013

Uusia tulokkaita

Piti vähän tässä päivitellä viila ja sivellin osastoa ja alennuksesta mukaan tarttuivat viime vuoden joulukokoelmasta kolmen lakan pakkaus.
Kaapistani paikan saivat Pizzazz, with love ja cranberry splash.
With love on punainen creme, jota en ole vielä kokeillut, mutta todennäköisesti luovun jostain punaisesta cremestäni. Näin akkiseltään mieleeni tulee kolme punaista cremeä, jotka omistan.
Oriflamella on yksi, samoin Lumenella ja nyt tämä. Nähtäväksi jää, kuka kaappiini saa jäädä norkoilemaan :)



                             Untitled


UntitledUntitled
                           Untitled


Onko teillä mitään näistä joululakoista?
Olenko ainoa, jonka mielestä CG saisi petrata lakkojen kanssa? Jotain muuta ja erikoista, kiitos :D

6 kommenttia:

  1. Kiva toi glitter ,ei taida mulla olla näitä muutenki vaan 10 cg lakkaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on hieman enempi, niistä kaikista on tulossa postaus :)

      Poista
  2. Ihania ostoksia! Oon aika heikkona China Glazeihin, meinasinkin juuri ostaa ton Pizzazz lakan mutta päädyinkin sitten Glitter All The Way:hin. Omistan 17 chinaa ja 8 on tulossa.. :D Kannattaa kokeilla Romantique kokoelman lakkoja, tosi peittäviä ja toimii leimailussa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on yks Romantique lakka Admire, sen jälkeen en ollu ihan sata tyytyväinen :( Voi olla vika leimaajassa, yleensä onnistun suht hyvin =)

      Poista
  3. Mun mielestä tuo joulukokoelma oli aika tylsä. Ihan kivoja lakkoja, mutta ei mitään, mikä pääsisi himotuslistalle asti. Oon kyllä muutenkin enemmän sinisen, vihreän ja tummien sävyjen ystävä, että ehkä ei senkään takia tämä kokoelma napannu. Sitäpaitsi punanen ei mulle ees oo joulun väri. Coca cola pukilla on punanen nuttu ja siinä se.
    Nyt tuli hirvee avautuminen. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Punasta mäkin käytän ympäri vuoden, sopii musta joka tilanteeseen :D
      En ois muuten ostanu, mutta se ale....

      Poista

Kommentointi sallittavaa niin hyvässä kuin pahassa :) Kiitos :)