lauantai 23. helmikuuta 2013

ABC-haaste

Eli haaste jatkuu ja vuorossa on D-kirjain.
Tähän halusin ottaa lakaksi Orlyn decades of dysfunctionin, jonka ostin facebookin kirppikseltä tovi sitten. ( Olen muuten onnistunut pysymään poissa kyseiseltä kirppikseltä :D )

Mun oma mielipide tästä lakasta ei oo kauheen hyviä, väri on ihana, sellanen vaaleanpunaseen taittava valkoinen. Kai? Mä kun oon niin hyvä näissä sävyissä :D
Eka kerros oli ihan sheissea, mutta toinen pelasti, joskin oli laikukas vieläkin. Päätin leimata päälle, joten jätin sen kolmannen ( tarvittavan ) kerroksen lakkaamatta.

Kuivumisesta en tiedä, koska länttäsin päälle MNY:n pikakuivattavan  :) Leimat levis, tietenkin :)


             Orly decades of dysfunction     orly

Älkää välittäkö mun todella kuivista kynsinauhoista, joita öljyän ja rasvaan minkä ehdin :(

                        animal print

                          Tässä hienosti levinneet leimat :))

                       animal print

1 kommentti:

Kommentointi sallittavaa niin hyvässä kuin pahassa :) Kiitos :)