perjantai 8. helmikuuta 2013

Mereneidin camofaluge

Huolsin sitten kynnet. Olivat kasvaneet järkyn paljon tässä kolen viikon aikana ja olin vain viilaillut kynsiä lyhemmiksi. No, nyt vastaan tulivat jo omat kynnet, joita en sitte viittiny viilailla raksuviiloilla.
Sen lisäksi stressipiste oli siirtynyt ja haittasi jo lakkausten ulkonäköä, samoin kuin kynnen kärjet olivat paksut.
Päätin sitten kokeilla Mereneidiltä tilaamaani camoflauge geeliä ja valkoisella geelilakalla ranskista.
Mun valkonen geeli on niin kaameeta, että aattelin että tää lakka pelastas mut :D
Ehkä mun ajatuksissa :) Piti uunittaa sormi kerrallaan ja silti sitä pääsi valumaan reunoille.
Sitte buffasin niitä pois ja no, nääh...
Ja mun piti niin näillä osallistua rakennekynsi-ryhmän 1-vuotis kisaan. En taida viittiä, kun kynsien määrän perusteella pitäs osallistua kokeneiden kisaan ja nää ei kyllä oo sen näköset, et vois osallistu :D
Mun tuuria sössiä kynnet kun olis joku kiva kisa :DD


geelikynnet

Mun 4-vuotias poika toimi kuvaajana :)


geelikynnet


geelikynnet

Maybe next time :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi sallittavaa niin hyvässä kuin pahassa :) Kiitos :)