lauantai 29. joulukuuta 2012

Mun kynsihuone =)

Tai oikeastaan meidän työhuone, jossa nurkassa sijaitsee mun kynsikamat ja vieläpä ihan sekaisin :D
Meinasin siivota kaiken paikoilleen, mutta sitten ajattelin, että miksi? Sekasinhan se aina on, joten tässä mun kynsikamoja ja muuta :)





Eli tässä on mun aikanen joululahja, jonka mies osti. Tyttö ihmettelee miksei saa lakkoja kaapista ulos :)



Kaapin päällä säilytän mun uusia cheekyn laattoja, käsidesiä ja ripsikamoja.




Kaapin ekoilla hyllyillä majailee Color clubit, China glaze ja Golden roset.




Keskellä majailee Wettikset, W7;at, Ginan lakat,  MNY:n lakat, Avonit Models ownit..



Alenpana Flormarit ja opit ja sekalaisia..


Kaapin vieressä on lipasto. Sen päällä majailee boxi ja nail art lakat..




Huoneen toisella reunalla on Ikean kirjahylly, jonka vieressä on mun helmeri ja pakki geeleille..




Yhdellä seinustalla on hylly, jossa on sekalaista kamaa..



Tarroja säilytän vanhassa albumissa.


Helmerin uumenista löytyy vielä lakkoja ja strassit.





Leimauslakat ja  sekalaista kamaa.. Mitä toi geelipurnukkakin tuolla tekee ??



Mun hileet, foliot ym...


Leimauskamat ja kynsikiekot.. Ai, tuolla mun 3D kynät on :D




 Tämä laatikko helmeristä on tytön ulottuvilla ja siltä se näyttääkin :)
Jos haluatte jotain yksityiskohtasempaa esittelyä niin sanokaa.. Eipä tuo huone häävi ole, Toista puolta en edes kuvannu, siellä on tytön leluja ja kuntopyörä :D
 


8 kommenttia:

  1. Ihana postaus! Kiva kuulla, että muillakin on pientä epäjärjestystä kynsikamoissa. Mulla on enimmäkseen täysi kaaos tossa kirjahyllyssä, missä säilytän pakkejani. Sit aina välillä järjestän sen ja onhan se sit hetken siisti... kunnes koristelen seuraavan kerran kynsiä tai kaivelen sieltä jotain... =D
    Hyvä, että löysit nyt geelipurkin ja 3D-kynät. ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kaaos mullakin on :) taitaa olla liian paljon jo tavaraa kun tekee ahaa löytöjä omasta helmeristä =)

      Poista
  2. ihana postaus myös minusta ,kivat säilytysjärjestelmät ,itellä ei nii hyvät ku pieni asunto ja vähän tilaa :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä nääkin sais mahtua pienempään tilaan =)

      Poista
  3. Kauhean paljon kaikkea! Mulla varmaa 1 miljoonasosa noihi sun juttuihin verrattuna!(:

    VastaaPoista
  4. Mitä noi kolme D kynät on, miten toimii ja minkälaista jälkeä tulee. Kiinnostaa myös mistä voi ostaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistaaksen tilasin noi 3d kynät tukkukauneutta.fi sivulta varmaan reilu vuos sitte? en oo oikee syttyny niille vielä :D
      Blogista ainakin löytää esimerkin http://glitternails-tanja.blogspot.fi/2012/11/3d-kyna.html

      Poista

Kommentointi sallittavaa niin hyvässä kuin pahassa :) Kiitos :)