lauantai 8. joulukuuta 2012

Mitä muut edellä...

Sitä minä perässä :)
Olin siis taas eilen kaupungilla ja huomasin , että Tokmannille oli ilmestynyt Classics-lakkoja.. Siis niitä kun Seppälä myi tässä taannoin euron kipale :) No, nyt valikoimassa oli duochromejakin??
Okei, se ei ollu kuitenkaan mun pääasia tänään vaan noi samettijauheet tai mikskä niitä kutsutaankaan :) Tiimarista kotiutin ja kokeilin heti.
Pikkurilliin laitoin ihan vaan kirkkaan lakan alle ja muissa oli alla se golden rosen pinkki lakka. Oli muuten helppo laittaa, helpompaa kuin hileet tai glitterdustit :D
Olen vältellyt näitä juuri sen varjolla, että suttaavat ja leijuvat pisin huonetta.. Turhaan pelkäsin, mutta tässä ne ovat näin jälkijunassa :D

P.S toi nimetön näyttää ihan muodottomalta ja epäonnistuneelta. Sitä se ei ole. Yritän muistaa kuvata sen seuraavassa huollossa ilman geelejä, sitte näkee mitä tarkotan vinoon kasvaneella kynnellä :)







2 kommenttia:

  1. Näin nää samettijauheet jo syksyllä ja ajattelin et nää on joku kerta käytävä ostamassa ja kokeiltava. En oo saanut aikaan... mut nyt innostuin uudestaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäkin näin näitä kynsissä jo iät sitten, nyt vasta sain aikaseks ostaa ja ihan kivathan nää onkin :)
      Oon vaan matti myöhänen ja isoin hehkutus on menny jo varmaan ohi, mutta so what :D

      Poista

Kommentointi sallittavaa niin hyvässä kuin pahassa :) Kiitos :)