keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Twilight blue ja muuta kivaa :)

Tilasin tossa taannoin Cosmon taas pitkästä aikaa ja ne lähetti mulle tilaajalahjaksi nämä.

Onko kellään kokemuksia näistä tuotteista? Itsellä on vain tuo Lumenen lakka, joka onkin melkein loppu, joten ihan kiva =) Toisaalta joku muukin väri ois ollu kiva, mutta tää on tätä mun tuuria =)

Posti toi eilen toisenkin paketin, joka sisälsi maailman parhaan ripsivärin, MSCHIC x-rated mascara. Parasta ikinä!

Ripset tulee todella pitkän näkösiksi, itellä kun on tälläset tyngät, ja ite en tartte kun yhen kerroksen =)

Ja eilen kolusin läpi mun lakkoja ja olin tämänkin unohtanut ja näköjään syystäkin =) Ihana lakka, mutta kuivumisnopeus on etanan luokkaa ja lapsiperheessä se ei ole hyvä :( Ei edes pikakuivattaja pelastanut näitä, joten vaihtoon meni ja sininen tilalle. Tän tyylinen lakkaus multa täältä jo löytyykin, mutta kas kummaa pinkkinä =) No, on se vaan ihana ja sininen ja hopea tykkää toisistaan, eiks juu ? :D

Wild and Crazy Yenis


Avon twilight blue


oriflame nail art hopea



Tänään tapahtuu myös mun päälle jotain, saas nähdä kehtaako kuvia laittaa myöhemmin, sanottakoon, että tällä hetkellä mulla on tummanruskea (oma väri ) ja se muuttuu :) Vai onko nää postaukset ihan tylsiä, keskitytäänkö vain ja ainoastaan lakkoihin?

Tässä kuvaa hiuksista, tässä tosin pidennykset, nyt on jo luonnostaan tuo mitta ja väri..

Tästä nyt tulee todella sekava postaus, koittakaa kestää.. Eilen noita lakkoja tonkiessani käväsi mielessä, josko ottas itteäs niskasta kiinni ja lähtis toteuttaa esim järjestyksessä/randomisti lakkauksia kaikilla mun lakoilla.. Siis et käyttäsin kaikkia, oli ne sit kui kamalia lakkoja vaan.. Niitä kun tuntuu olevan ja puolien olemassaolon olen jo tyystin unohtanut =) Mielipiteitä?
Ja joo, kirjotan tätä aikasin aamulla, siksi saatte kestää tän postauksen sekavuutta :D

Ja postaustoiveita saa esittää =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi sallittavaa niin hyvässä kuin pahassa :) Kiitos :)