perjantai 10. helmikuuta 2012

color club ja oriflame

Ne eiliset tarrastrassit ei sitte pysyny kauaa, joten telkkua katellessa leimailin xl-laatasta kuviota kynsiin.
Leimauslakkana käytin Oriflamen very ne night feveriä. Nämä sain aikaiseksi..



Blaah, kynnet tarttis taas huoltoa.. Olen huomannut, että akryylien alla kynteni kasvavat hurjaa vauhtia, kohta saa viilata loputkin tipistä pois =) Eikä ilmaannu tai lähe pois, eli akryylit on vaan mun jutttu =)



Asiasta toiseen; kynsilakan poistoaineeseen,
Toi keskimmäinen poistoaine, joka on mukamas asetoonitonta ja sopii erityisesti rakennekynsille pehmittää joka kerta geelilakan, jota olen käyttänyt akryylien suojaksi/kiiltoa antamaan.. Eli apua, saa enemmän kuin mielellään ehdottaa otain hyvää poistoainetta.. Tuo joutaa roskiin =(

2 kommenttia:

  1. Geelilakasta ei ole kokemusta mutta asetonittomaksi kynsilakanpoistoaineeksi voin lämpimästi suositella Lidlista löytyvää Cien-merkkistä poistoainetta. Hintaakin on jopa 1.99€ per puteli =D Mun akryyleille on toiminut hyvin mutta tosiaan mitääb geelilakkoja en ole käyttänyt.

    VastaaPoista
  2. Täytyykin käydä hakemassa sitä, rupeaa jo ärsyttämään, kun tuo pehmentää lakan niin, että se kuoriutuu pois.. Akryylit on ja pysyy. Ja tuo kirkas geelilakka on mulla akryylien päällä vain antamassa kiiltoa, laiskana kun en jaksa kiillottaa akryylin pintaa =) Kiitti vinkistä Charissa :)

    VastaaPoista

Kommentointi sallittavaa niin hyvässä kuin pahassa :) Kiitos :)