maanantai 19. marraskuuta 2012

Uutta oriflamelta :)

Siis ihan ekaksi, kuka osaa kertoa mikä hitto on Oriflamella muuttunu lakkojen suhteen???
V***ttaa suht mukavasti.. Tottunu, että laatu on Oriflamella hyvää, mutta mitä ihmettä kesän aikan on lakoille tapahtunu??? Esim..tämä oli pohjanoteeraus mun mielestä kesällä, mutta ei...
Jos joku viisaampi osaa kertoa onko vika mussa vaiko näissä lakoissa ni olen pelkkänä korvana :)
Tilasin viime lehdestä tavaraa ja päädyin ostamaan myös nämä tosi kivan näköset lakat, niin väreiltään kuin pullokin on onnistunu ja tämä pullo malli on parempi kuin se pieni pyöreä, johon jää automaattisesti puoli pulloa ja siten hukkalakkaa :O



Siis ihanat pullot :) Siihen se jää :(
Luulin, että nää ois ollu cremejä, mutta ei oo mun mielestä.. Liian luiruja, kynsissä on 2 kerrosta vihreässä ja pinkissä kaksi. Eka kerros kaluuntui kuten Oriflamen sun-lakka ja toinen kerros veti ekaa perässä, synnyttäen kaameita railoja ja kaljuja kohtia..


Pullossa olevasta lakasta näkyykin, ettei kyllä creme ole kyseessä.. Eikä kyllä jellykään, eli mikä hitto tuo on??


Osa lakoista muuten loppuu, joten tilasin varuiksi itselle toisen pearly beigen, se on ihanan nude shimmer.. tai jotain :D

Linkatkaa, jos ootte testannu blogeissanne näitä lakkoja. Haluan mielipiteitä, ennen Oriflamen kynsilakka boikottia.. Muita tuotteita ostan edelleen, olen enemmän kuin tyytyväinen niihin, mutta nää uudet lakat :(

10 kommenttia:

  1. No voihan iso PEE jos munkin vihreä lakka on noin huono :( Tilasin sen varta vasten just siksi, että kokemukseni mukaan Oriflamen lakat on ollu vallan hyviä, mutta kyllä kiroon ja paljon jos toi osoittautuu yhtä huonoksi kuin se keltainen, mistä säkin postasit :/ Mulle ei oo Oriflamen paketti vielä kerennyt tulemaan, toivottavasti alkais pikkuhiljaa tulla, tein tilauksen sentään jo viime viikolla... Postaan kyllä tuosta lakasta heti kunhan saan sen!

    VastaaPoista
  2. Ite huomasin kans että orifamen uudet lakat jää tosi herkästi raidallisiksi...ja nyt paria uutta lakkaa kokeillu, nii kynnen kärjet on parissa päivässä kuluneet puhki :( ennen olivat kyllä parempi laatusia...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin oli munki mielestä, nää uutuus lakat on pepusta :(

      Poista
  3. harmillista ,ei oo kokemusta kyseisistä lakoista ,mut muutaman muun oriflame lakan omistan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä omistan ihan tarpeeksi, mutta nää uutuudet jää kyllä seuraavaks ostamatta..

      Poista
  4. Sain serkultani lahjaksi oriflamen pyöreäpulloisen lakan. En tähän hätään muista nimeä. Petyin kyllä todella, koska olin lukenut niiden hyvästä laadusta. Se oli peittävyydeltään olematonta, ihan niinkuin tuo sun näyttää olevan. Silloin luulin, että mulle on sattunu maanantai kappale. näköjään nykyään normaalia.... :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hm.. itellä ne pyöreät pullot, joissa siis musta korkki, on tosi hyviä.. ne vanhat hopea/harmaa korkilliset olikin huonompia.

      Poista
  5. Onko Oriflamella ollut joskus jotain hyviäkin lakkoja ???
    Oon aika monesti pettynyt laatuun, mutta kivat sävyt on aina sokaisseet mut tilaamaan uudelleen.
    Melkein veikkaan, että varsinkin ne pyöreät putelit saa rauhassa pölyyntyä mun hyllyssäni. Ei juurikaan houkuttele tuhlaamaan aikaansa niitten kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä olen ollu ihan tyytyväinen niihin mustakorkkisiin lakkoihin ja ne very me musta-lakka on sikahyvä leimauksessa samoin kuin hopea kaverinsakin :)

      Poista

Kommentointi sallittavaa niin hyvässä kuin pahassa :) Kiitos :)