maanantai 26. marraskuuta 2012

Avonin wicked

Niin siinä taas kävi, että Avonin wicked kiljui taas kynsille :) Se on vaan ihana näin pimeässä syksyssä :)
Leimasin Bundle monsterin laatoista kuvion Barry M:n kultasella lakalla.




Mun sisko kävi eilen vaihtaas koristelut sen kynsiin, jotka tein tuolla kokeessa :)
Ja toi samalla mun Cheeky-laatat :)
En malta odottaa näitten käyttöä :)


Niin tosiaan, kävin sen kurssin ja lauantaina kokeessa ja todistuksen sain :)
Olen vähän hämilläni, koska kouluttaja sano, että olen kynsimuotoilija, mutta erillistä todistusta en saanut..
no, ehkä tämä kelpaa ja tukkukortti on ihan kiva :D
Saakohan nyt ruveta tekemään kynsiä toiminimellä?

Mites teidän viikonloppu? Arvonta loppuu sitten tänään yöllä :) kahdentoista jälkeen yöllä se on ohi ja arvon voittajan mahd. Pian :)

2 kommenttia:

  1. Mä oon pitkään halunnut käyttää tota kuviota jota käytit. En vaan oo keksinyt sopivaa väriyhdistelmää, mutta tässähän se tuli! :D Tosi hyvin sopii yhteen noi värit ja kuviot!

    VastaaPoista
  2. Jos et oo vielä Facebookin Rakennekynnet-ryhmässä niin oikein paljon tervetuloa: https://www.facebook.com/groups/366930123335023/ Siellä on paljon tietoa rakennekynsistä ja noista toiminimijutuista sekä noista todistusjutuista. Rohkeesti vaan kyselemään, vastaus tulee yleensä todella nopsaan :)

    VastaaPoista

Kommentointi sallittavaa niin hyvässä kuin pahassa :) Kiitos :)