maanantai 7. huhtikuuta 2014

Kuvia, kuvia ja kuvia :)

Kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa :) Eikös? 




Mereneidin all in one ja timskuja. ^


Liukua sivuttain ^


Mosaicin geelit ja neon peach geelimaali.
White-emerald stardust ^


Mä sain teippipidennyksen vihdoinkin päähäni :) mii sou häppy :)))


Mosaicin Elastic ja konadin leimat ^


Ja nää saapuivat tänään :) Sisko tilas mulle Amazonista.

Mun piti kirjotella enempi, mutta lapset oli norossa pari viikkoa sitten ja nyt mulla on kalenteri liian täynnä asiakkaiden kanssa :( Kestettävä se on ja harvemmin joudun perumaan koko viikolta asiakkaat :) 
Onneks mulla on maailman ihanimmat asiakkaat, kun ymmärtävät. <3








2 kommenttia:

  1. Voi lapsosia :(
    Mites muuten nuo räpsyttimet. Kun mulla on pituutta ihan tarpeeksi, mutta haluaisin kunnon tuuheat, upeat ripset, niin miten tuo pituus käyttäytyy? Kun nuo rillit kuiteskin häiritsee ripsiä tai toisinpäin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka :) Kesti tämäkin taas, mutta silmälasien käyttäjille olen laittanu hieman lyhempää. riippuu vähän asiakkaasta ja muista jutuista mitä pituutta kannattaa laittaa :)

      Poista

Kommentointi sallittavaa niin hyvässä kuin pahassa :) Kiitos :)