torstai 24. tammikuuta 2013

Haaste

Napa haastoi minut tähän ja nyt sain vihdoin istutttua persiilleni ja tehtyä tämän :) Kiitos Napa :)

Eli 11 asiaa minusta, 11 haastajan kysymystä ja 11 kysymystä seuraaville ja haaste kiertoon 11 blogille, joilla on alle 200 lukijaa :)

Eli 11 asiaa minusta :

1. Olen kahden lapsen kotiäiti
2. Olen lakkaillut kynsiä jo n.4 vuoden ajan
3. Geelikynsiä olen tehnyt reilu pari vuotta
4. Rakastan vaaleanpunaisen sävyjä vain kynsillä
5. Haluaisin itselleni muodonmuutoksen :D
6. Suklaa on paheeni :)
7. Olen naimisissa
8. Lakkakokoelmani sisältää YLI 400 lakkaa :O
9. Haluaisin tavata muiotakin kynsiin hurahtaneita :)
10. Osaan leipoa aikas hyvin ( Köh :))
11. Olen laiska huoltamaan kynsiäni :)

Aika tylsät 11 faktaa, mulla ei ole mitään outoja tapoja, vaikka ystävät tässä kohtaa räjähtäisivät nauramaan :D

Kysymykset Napalta :)

1. Lempi kynsienkoristelutekniikkasi?
 - Ööö öö, Leimailu on varmasti se helpoin, mutta onko se lempityylini? No, ainakin yksi niistä =)

 2. Miten haluaisit kokeilla koristella kynsiäsi, mutta mitä et ole vielä toteuttanut?
- Hattarakynnet ja Facen puolella ollut vesimarmorointi desinfiointiaineella :)

 3. Mistä haet inspiraatiota kynsiisi?
 - Toisista blogeista, omista tavaroista, mikä milloinkin sattuu silmään :)

 4. Kauanko olet harrastanut kynsienkoristelua?
- noin 4 vuotta

 5. Oletko kokeillut rakennekynsiä?
- Tietty :D Mulla on olllu melkein pari vuotta putkeen , muutamia lyhyitä taukoja lukuunottamatta.
 Omat kynnet ei vaan kasva ja liuskottuu :( 

6. Vähiten mieluisin koristelutekniikka?
-Vesimarmorointi. Se ei vaan onnistu....

 7. Lempilakkasi jonka omistat?
- Tällä hetkellä CC vintage couture, viis minsaa sitte se oli eri ja kohta vaihtuu taas :)

 8. Inhokkilakkasi jonka omistat?
 - Oriflame Sun... Kakkalakka :)

 9. Lemppari paikka ostella kynsilakkoja?
- H&M, Sokos ja Seppälä kivijalkakaupoista, netistä jos jossain aleen törmää =)

 10. Kuinka monessa blogissa olet lukijana tällä hetkellä?
 -Aika monessa :D

 11. Kuinka vanha blogisi on?
-Reilu 2-vuotias

Ja koska olen laiska niin sovitaanko, että sinä lukijani, joka et ole tätä tehnyt, haastan sinut =)

Kysymykseni teille:
1. Kuinka monta lakkaa omistat?
2. Kuinka monta niitä on lempiväriäsi?
3.Koska lakkaat kynsiäsi? Illalla, yöllä?
4.Luottolakkasi?
5.Osaatko olla ilman lakkaa kynsilläsi?
6. Kamalin ominaisuus lakassa?
7. Minkä lakan olet ostanut, koska pullossa kaunis ja kynsillä susiruma :)
8. Tunnetko muita bloggaajia ihan face to face?
9.Rakennekynnet vai ei?
10.Ehdoton talvilakka?
11. Ehdoton kesälakka?

Loppuun vielä kuva mun kakkalakasta =)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi sallittavaa niin hyvässä kuin pahassa :) Kiitos :)