torstai 7. maaliskuuta 2013

Se toimii :)

Moni on varmaan lukenut mun tuskailusta glitterien poistossa.. Se on todella piinaavaa, varsinkin, kun ei voi käyttää foliomenetelmää lakan poistoon, koska omaan geelikynnet.
Olen siis vältellyt niitä.
Enää ei kumminkaan tarvitse. Muistan hämärästi lukeneeni Zigi Style blogista folioliiman käytöstä tässä asiassa. ( laitan linkin kunhan koneelle pääsen).

Lakkasin siis ensin kirkkaalla lakalla ja päälle 2 kerrosta folioliimaa. Annoin kuivua ja lakkasin 2 kerrosta Jolly jewels lakkaa nro 107.

Illalla sitten malttamattomana kokeilin lähteekö lakka helposti ja tadaa, lähti melkein kokonaisena liuskana :) Jeee!!!

Pinta jäi lakan jälkeen tahmeahkoksi, mutta lakanpoistoaine korjasi asian. :)
Tuo 107 on muuten turkoosimpi kuin kuvissa. Jostain syystä en saa violetin ja sinisen värejä täysin oikein kuvattua :(













6 kommenttia:

  1. Miksi geelien kanssa ei saisi käyttää foliopoistotekniikkaa? Kyllä mä vaan käytän :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla menee ne jotenki kiillottomaks ja pehmenee.. En oo sit viittiny kokeilla näillä geeleillä. Siirryin glow nails geeleihin, niihin tuoksugeeleihin :) cesarsin ja diweissinngeelit pehmeni, joten tämä liima jää käyttöön :) mitä geelejä sä käytät?

      Poista
    2. Mä käytän Mosaicin geelejä ja Lidlin asetonitonta kynsilakanpoistoainetta. Ainakaan itse en oo huomannut geelien pehmentymistä tai kiillon häviämistä

      Poista
    3. Lidlin asetoonitonta mullakin on.. Jospa se on sitte geeleistä kiinni? Tilasin sillon alesta Mereneidin geelejä ja oon testannu vasta tota vamogeeliä :) kai mä uskaltaudun kokeileen tota foliotekniikkaa sitte :) vaikka tää liima on tuhat kertaa nopeampi :)

      Poista
  2. Kiva tietää et folioliima käy noin =)Täytys kai silti hankkia peel off lakka,vaikeimpiin glitter lakkoihin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä luulen, että tää liima kesyttää hankalammatki glitterit :) on nää jolly jewelsit meinaa sen verran glitterpommeja :) tietty voisin testata tätä liimaa vaikka china glazen pizzaz lakalla :D

      Poista

Kommentointi sallittavaa niin hyvässä kuin pahassa :) Kiitos :)