torstai 26. joulukuuta 2013

Joulukynnet

Moikka,
Toivottavasti kaikilla oli rauhallinen ja mukava joulu :)
Meillä aattona käytiin hautausmaalla lasten ja mummun kanssa. Sitten ajettiin syömään riisipuuroa ja joulusaunaan.
Pukki toi lapsille sähköjeepin. Arvatkaa onko siitä akku jo loppu, vaikka sillä on ajettu vain sisällä.. metri eteen ja metri taakse :D

Kynsillä oli the joululakka. China Glazen ryby pumps. Siihen leimailin villapaitakuviota ( ainakin mun mielestä.. ) Nail Crazen laatasta. Loppuihin kynsiin liimailin sechellä Satakunnan kynsihörhöjen pikkujouluista saamiani kultaisia lumihiutaleita.

Lahjaksi sain mitenkäs muuten kuin lakkoja :) Puuttuvat Oriflamen holot löysi mun lahjapakettiin ja sain jopa jalkahieronnan lakkauksella ja muutaman muun lahjakortin :)

Ja iso kiitos kaikille, jotka minulla ripsiasiakkaina ovat :)
Sain vihdoin eilen itselleni räpsyt ja voi kuinka tuskallista se oli :O Ehkäpä mun lievä paniikkihäiriö vaikutti asiaan.
Anyway, kiitos kaikille mun asiakkaille :)))

1 kommentti:

Kommentointi sallittavaa niin hyvässä kuin pahassa :) Kiitos :)