lauantai 11. elokuuta 2012

Parit kynnet ja ostoksia

Olihan niitä BM:n laattoja pakko päästä kokeilemaan ja nämä sain aikaseksi. Tosiaan vasta kokeilut :)


Tässä lakkana Flormarin 407 ja leimat Nabin Angel lavenderilla. Päällä Lumenen 13.
Laatta on BM-n 213.



Tokmannilta mukaan tarttuivat nämä. Tällaista pakkia olen havitellut geeleille ja hintakin oli vain 25,90 :)


Sitten tarjouksesta (3 kpl:tta 2 eurolla ) tarttuivat nämä.

LU2, Frozen sun ja Lilly


Tässä lakkoina Oriflamen nail art base-lakat ja BM:n laatta BM-311


9 kommenttia:

  1. Mun tarvis kanssa tilata noita laattoja :)
    Ihanat värit noissa lakoissa mut en uskalla itse ostaa kun Ine lakkaleikit blogissa oli noista allergian saanut ja mulla on nyt tätä allergiaa ihan tarpeeksi sormisssa.

    http://lakkaaddikti.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun sisko taisi tilata ne amazonista, oli halvemmat kuin BM.n omilla sivuilla.
      Itsekkään en ole kunnolla kokeillut noita lakkoja, toivottavasti ei aa oireilemaan, olen kuullut paljon, että aiheuttaisivat allergiaa :(

      Poista
  2. Mä oon kohta Tokmannilla :D Kiitti vinkistä...

    VastaaPoista
  3. Nuo ekat pinkit kynnet on kyllä aivan uppeet ja ihanat!!:D

    VastaaPoista
  4. Tosiaan on ihanat nuo ensimmäiset pinkit kynnet, pitäisi itsekkin kokeilla jotain vastaavaa. Olen juuri aloitellut kesällä kynsiä tekemään koulutuksen jälkeen ja sen myötä myös blogin perustin.

    VastaaPoista

Kommentointi sallittavaa niin hyvässä kuin pahassa :) Kiitos :)