torstai 10. toukokuuta 2012

JT.Cosmetics & Jeans.fi

Lupasin esitellä ostokset, kunhan saapuvat. Eilen ne sitten tupsahtivat postilaatikkoon.
Olin jo unohtanut tuon JT.cosmeticsin tilauksen.


Paketista löytyivät Mia Secret, fuchsia, Mia Secret mood-lakka papaya to mango ja pink to peach.
Paketissa oli myös tikkuhilettä, kynsiliimaa ja käärmeennahkakuviota..

Jeans.fi paketista kotiutuivat nabin musta magneettilakka, Nabi Angel lavender ja Kleancolor chunky holo candy.

Onko muilla näitä lakkoja? Mitä mieltä olitte? Eniten kiinnostavat noi mood-lakat. Vaihtavat väriä lämpötilan mukaan?

4 kommenttia:

  1. Mulla on kanssa kaksi mood lakkaa. vihreä keltainen ja stars to purple (muistaakseni se oli noin). Tykkäsin tosi paljon tuosta vihreä keltaisesta kun se ei pysynyt yksivärisenä :)
    Tarkoitus olisikin ostaa pari lisää.

    http://lakkaaddikti.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyykin heti kokeilla :) Vihreää minäkin katselin, mutta noi pinkit on jotenkin enemmän mua :)

      Poista
  2. mulla ei ole viel mitään noista lakoista olen kyllä himoinnu noita väriä vaihtavia lakkoja ja teinki joku aika sit postauksen kun en tienny saako suomesta ja sain vinkin et tuolta firmasta saa täytys tilata edes 1 kokeeksi
    jos mun blogi kiinnostaa
    http://eekunelm.blogspot.com/

    sisältää kaikkee mie seuraan sun blogia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä nää ilmeisesti toimivat hyvin, postailen sitten omat kokemukset jossain vaiheessa :)

      Poista

Kommentointi sallittavaa niin hyvässä kuin pahassa :) Kiitos :)